23 May 2014

Romantiknyeeee

Penulis : Princes Yuyue Masa : 4:42 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum....

setiap orang mesti ada lagu kegemaran kan, sama juga yuyu nih tapi yuyu tak suka nyanyi sebab suara merdu sangat takut nanti semua orang tertidur tak bangun bangun ..aauurrmmm.. korang minat tak nasyid? hmm...dah agak mesti korang minat k-pop kan, hahahahaa... *pandai pandai jerr

harrr...exceli yuyu ada satu lagu pebret, yuyu suka sangat lagu tuh..lagu tuh incik hubby yang kasi, kalau yuyu rinduuu dia mesti yuyu dengar lagu tuh...setiap kali dengar mesti yuyu nangis, nampak tak kat situ yang yuyu nih memang terlalu manja..hihihihii

pergi mari pergi mari dekat youtube terjumpa laa video nih, alahaiii memang tangkap lelah lah wehhh... touching habis yuyu cakap korang!!! huwaaaaaa..... sedih sangat sangat !!! jom layan .... sedia kan towel besar ehh, kot lah ada yang jiwa gebu macam yuyu nih, terlebih air mata kan .. -,-'


hah dah puas tengok?? apa korang rasa ?? -___-'

No comments: