19 June 2014

Tudung Bawal Lebih Serasi

Penulis : Princes Yuyue Masa : 3:26 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ...

wah tajuk kemain lagi serasi bersama gituu, hihihi .. setengah orang beranggapan kalau pakai tudung bawal muka nampak macam budak, kalau tudung awning nampak tua. yeke? kalau mak mak budak nih dia lebih gemar pakai tudung awning, senang disarung katanya . yuyu salah sorang penggemar tudung bawal, sebab bila pakai tudung awning yuyu rasa macam mak nenek yang anak berderet deret 14 orang .. ehem ehem satu sebab lagi yuyu rasa macam nampak selekeh ..ehhh?? padahal pakai tudung apa pun selalu jea nampak serabai -,-'

tengok !! dia sangat cantik .. alaaa orang cantik 'pakai apa pun nampak cantik' ye tak?

kalau tengok tudung sekarang bermacam macam fesyen ada, tak semua tudung sesuai dengan kita .ada yang nampak cun bila orang pakai macam model kat atas tuh lah tapi kalau kita yang pakai macam janda dicerai laki ..hahahahaa ~_~ *tak sayang mulut betul!!!

kalau sembang pasal bawal, pelbagai fesyen bawal sekarang bukan macam bawal dulu dulu bawal plain jea. ada bawal 1,bawal 2, bawal 3, ikan bawal ...aihh ikan bawal? ada ke ...okay tipu jeaa .T__T
sekarang bawal berbagai corak, warna ceria ceria gituu menarik lagi menawan.

nih koleksi tudung aidijuma , cantik cantik kan ~_~



aishhh tuan punya ladang pun nak jugak tepek gambar dia kan, moh scrol ke bawah sikit !! sediakan baldi siap siap kot termuntah tengok awek lawa sangat :D hekhekhek
-
-
-


aihh yuyu ke nih?? apapasal bulat macam cekelat m&m ahhh ?? -______-
nih pakai selendang, kalau pakai mesti fesyen sama jea ..hahahah selalu kena kutuk dek budak laki baju purple atah tuh *dongak sikit :)


nih zaman anak dara, cantik tak?? boleh laaa .. huahuahua

now, nak belajar pakai tudung litup litup sikit . tak nak dah singkat singkat nih nanti husben tak nak puji dah .. sedihh :( .... korang rasa yuyu sesuai tak pakai tudung awning?? hmm .. adik yuyu cakap tak sesuai, kalau pakai mesti dia tarik tudung yuyu tuh kedepan katanya nampak dahi bersilau silau .. jahat kan dia, lempang kang ..>_<  aiippp tak nak lah tudung awning, kebanyakan tudung awning lawa lawa mesti singkat kan -..- ..

aihh tak kan macam gini pulak?? tergelak golek golek yuyu kalau pakai macam nih, tapi bukan sekarang lah suatu hari nanti akan pakai jugak ..InsyaAllah korang doakan ehh ?










No comments: