06 September 2014

UlangBulan Ke-7 Bulan ..Alhamdulillah

Penulis : Princes Yuyue Masa : 12:37 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum...

31 Ogos beberapa hari lepas genaplah tujuh bulan perkahwinan yuyu dengan husben, alhamdulillah syukur atas nikmat yang Engkau berikan kepada rumahtanggan kami..:") walaupun sehingga kini kami belum diberi cahaya mata namun kami tetap bersyukur kerana Engkau memberi kami kebahagian, kesihatan, rezeki dan kasih sayang yang tak pernah putus ..syukur,alhamdulillah !!!

Bila dikenang kembali yuyu rasa macam baru jea kami kahwin, yuyu merasakan kami masih dialam percintaan ..^_^ rasa seronok sesangat bila bercinta dengan jodoh kita dan sudah sah menjadi suami, imam dan bapa kepada anak yuyu suatu hari nanti ..InsyaAllah, hubby ....terima kasih yang tak terhingga kerana tak pernah jemu melayan kerenah sayang, terima kasih menjadi imam dalam solat sayang .. alhamdulillah sekali lagi *sambil lap air mata

Minggu lepas yuyu pergi bercuti a.k.a honeymoon, tak jauh pun dekat dekat sini jea ..tapi yuyu rasa bahagia kerana husben sentiasa disisi yuyu.. *__* korang mesti nak tahu yuyu kemana kan?? harrr cuba korang tengok picture bawah tuh ...dah boleh agak kan kat mana ? pantai laaaaa ...huahuahuaa T_T


nie waktu senja, time nih nak dekat dekat waktu magrib dah ... (,")


nih waktu ketibaan, auuuuu panas terik ..Oouuchh -_-"


aiihh gambar blurrr, alorrrrr nih nak nangis guling guling nih >_<


berdua lebih baik... cewaahhhh *muntah keluar cekedih kau !!!huahuaa



bercanda ditepi kolam, auuummm auumm .. T_T


pipi tuh dah macam ada nugget dalam mulut, debukkk !!! OhmyGod


Oiiitttt.... posing tak ingat status lol, Ooppsss sori terlebih sudah !!! :))





pemandangan memang cantik ... tenang jer bila tengok gambar nih, serius nampak macam real kan .kan


babai ...sori gambar tak seberapa clear, al maklum arr camera cap ayam jerr ..hukhukhuk *_*










No comments: