23 September 2014

Bonus Dari Bisnes Phytoscience ..

Penulis : Princes Yuyue Masa : 10:15 AM Comments : 3 Labels :
Assalamualaikum ...

Bila kita cakap dengan orang tanpa bukti mesti orang buat muka seposen kan, tapi kalau bukti ada depan mata baru orang terhegeh hegeh nak join kita ..sama lah dengan yuyu, yuyu susah sangat nak percaya dengan bisnes cari orang bawah nih tapi bila yuyu kenal apa itu MVM baru yuyu buka mata nih besar besar percaya yang biz nih memang betul betul best !!!

Yuyu kalau bak nak keluar duit pada benda yang merapu rapu nih agak kedekut sikit, bukan berkira tapi yuyu sendiri memang duit cukup cukup makan jea ..tapi kali nih yuyu berkorban sikit modal demi masa hadapan, yuyu percaya rezeki Allah ada dimana mana ..mungkin kita tewas hari nih tak mustahil kita tewas untuk selama lamanya, yang penting kita berusaha ...yuyu bukan tamak nak kejar duit, kalau nak cari side income tak salah kan?? bila kita ada rezeki lebih kita jangan loket atau kedekut nak sedekah pada yang memerlukan ..percayalah, Allah pastikan akan menggandakan rezeki kita tuh ..InsyaAllah

Meh yuyu kasi tunjuk income upline dengan downline nih, disitu korang boleh bagi kesimpulan sendiri ...tak kira kita upline ke downline ke kalau kita berusaha lebih kita yang dapat !!! dalam biz nih tak ada unsur orang atas untung atau kaya ...faham???


korang tak terliur ke??aiishhh yuyu dah meleleh tengok income downline tuh untuk satu hari !!! korang bukan boleh dapat nih jea tapi lebih dari nih kalau korang nak ...

3 comments:

ros_reeza said...

wah banyak tu..

Princes Yuyue said...

ros : tuh income leader yuyu pembakar semangat yuyu utk capai bnyak yuh nanti, InsyaAllah.. berminat ta?wasap atau pm yuyu ehh ..thankz:)

Anonymous said...

Err..bisnes ni kena bayar bulan2 ke?
Takpe ke lepas daftar 2 org bawah kita pastu kita biar je disebabkan kesibukkan kerja lain. Means inactive member. Camne tu?