17 April 2014

Permata Untuk Isteri

Penulis : Unknown Masa : 6:30 AM Comments : 0 Labels :


aiiii .... rindu nya kat incik hubby ..mmuahh muuaahh muuaahh ... love you bie

Rindu sangat sangat !!! hari hari jumpa ... hari hari cakap.. hari hari makan sama..hari hari tidur sama.. setiap hari bersama lah ..tapi, saya rasa masa satu hari tak cukup bersama awak .. *lap air mata ..:'(

saya sedang rindu awak, sebab saya memang rindu awak !!! rindu suami tak apa kan (haiii mengada kan) sila laa sedia kan baldi untuk korang muntah .. ','

hmm... saya nak mesej awak sekarang nak cakap saya rindu awak meluak luak terasa sudah tak tertahan .. ewahh ewahh ayat tak boleh blah derr ... hahahahahaaa ... tapi, saya takut awak tak reply mesej saya sebab awak sedang sibuk kerja nanti saya makin sedih .. awak selalu pesan kan, kalau rindu dengar lagu nie kan Permata Untuk Isteri ..heeee awak memang romantik taw, sayang awak ketat ketat ..


saya berdoa dan berharap,
suatu masa nanti,
apabila saya melihat awak di hadapan saya,
saya akan beroleh pahala sama seperti saya 
melihat langit itu ... :')

No comments:

Daisypath Anniversary tickers