08 April 2014

Jalan Jalan Cari Makan ...

Penulis : Princes Yuyue Masa : 1:30 AM Comments : Labels :
Assalamualaikum ....

Monday bluess alahaiii memang malang sungguh nasib hari isnin kan, asyik kena kutuk jerr .. beruntung hari jumaat semua orang tunggu kan, mesti arr sabtu korang cuti kan.. tak termasuk tuan punye belog nie eh ..sedih ..sok..sok.. korang cuti semalam korang dating mana hah? ooohh.. keluar dengan teman lelaki baru eh? ok ok... yuyu tutup mulut.. siang dipaksa keluar dengan kakak ,malam keluar senyap senyap jumpa pakwe eh? report kat tauke besar baru tahu ... aderrr .. yuyu tuju kat siapa yek?? errrr .... siapa baca nie dia terasa bahang nyaa, tidak lain tidak bukan kamu laa ..huwawawa .... ok stop !!! jangan marah ahhh .. peace yooo '-' apa yuyu merepek nie eh? ok abaikan...

semalam punya citer yuyu merealisasikan impian adik yuyu sikeding tuu dia teringin sesangat nak makan nasi yang femes kat negeri kitaorang, Kelantan laaa mana lagi kan .. ok kedai nie memang femes arr kat Kota Bharu, yuyu baru tahu jerr sebelum nie tak tahu pom kedai nie wujud..hahahahaaa nampak sangat tak amik tahu pasal perkembangan makanan negeri sendiri kan .. T____T korang sendiri tahu kan kat negeri Kelantan memang femes dengan nasi dagang, nasi hujan panas, nasi minyak, nasi
bukhari, nasi himpit, nasi tumpang, nasi kempal, nasi berlauk, dan berbagai-bagai nasi lagi, sehingga tak tertulis disini ..hihihihiii ... yang yuyu nak citer  kedai makan nie .. korang penah makan sini tak?? haaahh nama kedai macam pelik jerr?? hai hai tak dak pelik nya memang nama nya kak wok !! huweeee



taraaaa.... nie laaa kedai nya, nie bukan kat Kelantan yekk. aiiii korang perasan tak cawangan Shah Alam okey ..yang nie Kak Wok baru buka cawangan kat sini dekat seksyen 13, senang jerr nak cari kedai nie .. semalam pun kami redah jerr nasib baik incik hubby yuyu tahu cikit cikit area TTDI Jaya tuu kalau tak jenuh jugak nak ukur jalan tuh.. memang idak lerr teman, dengan minyak mahal sekarang ..uiishhh parak parak !!! 


nih ahhh nasi nya.. memang uuhhppp arrr yuyu cakap kat korang ..yuyu suka sambal dia sebab tak pedas sangat dan ada rasa manis manis cikit.. 

harga ?? hanya lah Rm4.50 .. lauk memang banyak, nasi tuh kalau perut yuyu lebih pada cukup tapi incik hubby yuyu tak cukup auu, cian diaa .nak tambah malu sebab sikeding yang belanja ..hikhihkhik ..

nanti kami nak pergi lagi taw, nak bawa abang yuyu sebab semalam nak tapau untuk dia tapi tak boleh sebab kuah tuh memang diorang letak sekali, kata nya cawangn baru buka .. alahaiiii plastik kecik pun tak sempat beli kerr ?? pelik pelik ... ntah, maybe macam tuh kot cara diorang meniaga .. pape pom Kedai Nasi JJ Kak Wok memang uuhhppp hah !!!



****************************************************

sebelum balik yuyu kena merealisasikan impian adik yuyu sibulat pulak, nak makan tutti frutti .. aaiisshhh adik adik nie memang mengada lebih kang ..tampar kang, nasib baik kaka nya baik hati kan .. 
hehehehe ...



 nasib memang baik sebab incik hubby tak kerja semalam , dia laa jadi driver kami , "__'
...senyum sapai ke telinga heh ...

uupphh ... memang terbaik !!! makan sapai kembung perut ....

selfie dulu ... nampak tak muka bahagia disitu ... hihihihihi
bahagia sangat ada dia selalu di sisi ... Love you Hubby ..mmuahh
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
counting day to Fly .... yeeahhhh .... 3 hari lagi ....






okey korang byeee ... see you next entry ...