04 April 2014

Kenapa ???

Penulis : Princes Yuyue Masa : 6:00 AM Comments : 0 Labels :
Asslamualaikum ...

Alhamdulillah awan sudah mula bertukar warna, dari biru kepada kelabu ..apa makna nya ?? hujan sudah mahu turun laa, ani angkat jemuran hujan sudah turun!! okeh budak opis yuyu berlari lari balik kerumah nak angkat jemuran nya... eh? tak percaya kerr dia berlari balik rumah !! betul tak caya ehh ... ok abaikan ..hooiii hoiii mai dekat sini yuyu nak bisik nih *kenapa hari nie yuyu terasa sebak jerr eh? ok, korang pun tak tahu kan, yuyu sendiri pun tak tahu ..:'( hati yuyu terasa macam kapas...

yuyu masih ingat lagi suatu ketika dulu...hati yuyu terasa sayu sangat, rasa air mata nak keluar jerr tapi tak tahu kenapa ..rasa macam tak sedap hati jerr, last sekali yuyu amik henfon dail no 012........ no mak yuyu lah, rupa rupa mak yuyu tak sihat ..penyakit asma dia datang lagi :'( yuyu tak boleh bila cakap dengan mak bunyi nafas lagi kuat dari suara mak mesti yuyu terus nak nangis.. yuyu boleh bayangkan macam mana mak pada saat tuuu ... YaAllah Kau lindungilah ibu bapa aku dari penyakit, berikan lah kesihatan yang baik kepada mereka ..amin..amin..amin 

mungkinkah perkara yang sama yuyu rasa kan saat ini?? yuyu baru siap solat zuhur tadi, disaat yuyu menadah tangan memohon doa pada yang Esa tetiba air mata yuyu deras mengalir... kenapa ? kenapa? kenapa ? yuyu berharap sangat keluarga yuyu dijauhkan dari malapetaka ..








No comments: