05 December 2013

Honeymoon dekat mana??

Penulis : Princes Yuyue Masa : 2:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ....

Kalau kawin mesti sebut pasal honeymoon kan ...kalau tak pegi honeymoon pun kekal bahagia jugak kan,tengok mak ayah kita bahagia sampai sekarang. anak meleret leret, diorang hari hari honeymoon kat rumah jerr ..hahahahaa.. bagi yuyu tak dapat pegi honeymoon lepas kawin pun tak apa, tunggu ada rezeki baru hubby bawa pegi yuyu okey jerr (tangan kebahu,mata ke atas) .. tapi kalau ada orang baik hati nak sponser lagi lagi laaa yuyu sukaa ..wakakakaa

tapi, yuyu sebenarnya tak tahu nak pegi honeymoon dekat mana ..hmmm.. banyak banyak tempat menarik pun yuyu pening nak pilih, bukan apa sebenarnya masalah kewangan yang menjadi pening tuu .."-'

kalau nak pegi luar dari Malaysia nie memang tak mungkin ler kot ..huhuhu... kalau pegi pun dalam mimpi jerr ..sedihh :') tapi tak apalah asal kan yuyu bahagia dengan hubby cukup laa,tuu yang yuyu selalu doakan ..

Bukit Tinggi (Colmar Tropicale)


Cameron Highland


Pulau Langkawi


Pulau Perhentian

Kat atas tu antara tempat yang yuyu nak pegi laa nanti, InsyaAllah korang kalau ada rezeki nanti ..Amin
bermula dari tempat biasa biasa aje, lama lama tempat luar biasa ler yekk ..berangan angan laa dulu ;)


No comments: