19 December 2013

Hairan bin Ajaib??

Penulis : Princes Yuyue Masa : 3:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum....

ehhh korang wak per tuu? kerja kee, haaa tak jawab eh nie mesti tengah layan pesbook..hah tak payah nak mengelak ye, kerja kerja jangan kerja nya berpesbook aja..kang kantoi dengan big bos baru taw .."-'
Ooppss..yang tukang menaip nie pun sama jer,yuhuuuu.....mai kerja tak sah kalau tak on pesbook oiii macam hidup nie tak lengkap...^_^

Okey kita berbalik pada tajuk entri kali nie, exceli yuyu heran arr pasal cerita kehilangan henfon incik tunang yuyu semalam..mula mula tuu marah lah jugak kat incik tunang selalu cuai, pernah sekali incik tunang yuyu tertinggal kunci motor dekat motor taw nasib dia memang baik sebab orang yang baik hati ternampak kunci tuu,so orang tu letak dekat helmet tempat agak tersorok lah jugak.. adoiii memang cuai sungguh arr, kekadang tuh geram sangat dengan sikap incik tunang tapi bila tengok muka dia kecian pulak..suka buat muka seposen taw..tarik telinga kang !!!

tengok yuyu nie tersasar dari landasan la pulak, nak citer pasal henfon yang diciter nya pasal kunci motor ..huhuhuuu....hah itu perkara biasa!!! '-' Incik tunang cakap dia letak henfon tu kat meja dalam bilik sekali dengan henfon yang lain, tapi yang lesap nya satu jer 'samsung s advance i9070' merata tempat dia belek tak jumpa jugak.nak kata housemate dia yang curi tak masuk akal kenapa baru sekarang nak curi dulu dulu tak nak pulak dia curi..Bila ditanya housemate dia kata tak tahu, maybe orang luar masuk dalam rumah..yang hairan nya kenapa henfon satu jer hialng???hairan hairan...:(

Kitaorang sayang sangat henfon tuu sebab kenangan kami bersama, picture pun banyak dalam tuu.. YaAllah Engkau lembut lah hati sipencuri tuu supaya hantar balik henfon tuu, kalau incik tunang aku yang lupa kat mana dia letak Engkau berilah dia petunjuk semoga dia ingat kat mana benda tuu berada.. Amin..amin..amin..



~~~~~~~ ********* ~~~~~~~~

k.....bye (",)

No comments: