17 December 2013

Dia dah mai dah..dah mai dah Isnin !!!

Penulis : Princes Yuyue Masa : 1:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum.....



Oh no !!! It's Monday again

Kita semua tahu kan hari isnin adalah hari pejuangan, kenapa yuyu cakap camtu?? sebab korang semua mesti berjuang nak bangun pepagi isnin kan..kan...haaaa tak payah nak tipu laa kata bersemangat nak pergi kerja, tapi bagi yang suka pada hari isnin tuu syabasss sebab korang seorang yang pencipta hari ..kakakakaa ada ker 'pencipta hari' dalam kamus 1 Malaysia hah?? okey abaikan... "-'

Korang jangan benci dengan monday blues nih, untuk bangun pepagi dan mengheret diri ke tempat kerja. satu lagi usaha untuk keluar dari tempat tidur...kesan blues pagi isnin boleh mengakibatkan kemusnahan.. Lebih ramai orang mempunyai serangan jantung pada pagi isnin daripada mana mana hari lain dalam minggu..



sama laa dengan yuyu hari isnin adalah hari blues untuk yuyu, iyerr laa semalam jerr cuti hari nie dah kena kerja..korang yang cuti sabtu ahad tuu kira beruntung laa..hmmm..nak bangun tidur tuu rasa amat amat berat giler,kalau hari ahad tuu senang pulak dia terjaga,uuiisshh hampeh betula lah !!!

walaupun dah terjaga, tapi malas nak bangun..mula laa fikir jap lagi ahh...lima minit lagi ahhh...pejam lagi mata,pastu bila dah dapat lelap lima minit terus bangun pergi bilik air kalau duk layan mata yang malas nak buka nih tak kerja ler cik yuyu ..bila masuk bilik air, adoiii lagi lah malas nak mandi dengan air sejuk pepagi nie...arrgghhh mandi jugak ..=_= bila sampai kat tempat kerja lagi bertambah malas, asyik tengok bebudak sama jerr lagi ler aku tension "-' (kalau lah member opis aku baca nih konpem aku dibelasah nih) padahal semua nyer sama, muka ketat ketat jerr pepagi isnin nie...huhuhuhuuu

Okey ler korang...tak mau malas malas yekkk, ubah ubah lerr perangai tuh ...hahahahahaaa
       Selamat Bekerja Uolls '-'


No comments: