23 March 2014

Tetiba Rinduuu awak .....

Penulis : Princes Yuyue Masa : 2:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ...


* sambil baring tangan kat atas dahi hati tetiba teringat dekat kawan rapat masa form 1 hingga form 3 ... dulu masa mula mula masuk form satu aku terasa dipinggirkan, kawan rapat time sekolah rendah semua terpisah ..aku tercari cari seorang kawan yang sudi berkawan dengan aku ... sambil lap air mata tak ada sapa nak dekat nga aku..kenapa kenapa?? aku tertanya tanya sambil kening berkerut seribu persoalan .. buruk kerr aku?? comot ker aku?? lap air mata lagi ....

pada suatu hari, sesi pembelajaran subjet Kemahiran Hidup satu kelas Pertanian 1 *nama kelas aku dulu... disuruh masuk ke bengkel untuk  satu pembelajaran.. aku terkedek kedek masuk ke bengkel bersama dengan bebudak semua yang belum aku kenal antara satu sama lain .. aku banyak  mendiamkan diri dari bersuara, setelah habis subjet tuu aku mula balik ke kelas seorang diri sambil mata mencari kawan rapat time sekolah rendah dulu hmmm ... mana diorang?? aku nak rehat dengan siapa?? air mata sudah mula bertakung  beberapa saat jerr lagi air mata aku nak jatuh berjurai di pipi aku yang masa itu terlebih isipadu ..',' mesti comei kan..kan.. nah amik bantal baling aku !!! :')

tetiba tersentap ada seorang budak ciut tegur aku.. "haiii jom rehat sesama ... eee...manis nya senyuman diaa hati baik aku berkata kata .. eerrr , jom ... sambung aku sambil suara aku nak keluar nga tidak sama banyak ... ',' bermula nya disaat itu aku dengan dia menjadi sahabat paling rapat .. sampai lah kami diberi gelaran 'twin' sekali pandang muka kami sebijik .. suka suka sambil hentak hentak kaki di mana ada dia, di situ lah ada aku ...tak pernah berenggang walaupun sesaat hanya disekolah jerr ... '-'

persahabatan kali terjalin sehingga laa penghujung form three, bila masuk tahun 2004 hubungan kami sedikit demi sedikit hampir pudar ... errr tak nak citer boleh tak?? terasa nak menangis kuat kuat biar semua orang terbangun ...tsskk :'( kenapa kami terpaksa berpisah??kenapa kami berlainan kelas?? kenapa kenapa kenapa?? menangis lagi .... lama kelamaan dia mula berubah..suka ponteng kelas, suka lepak waktu pembelajaran di jalankan ... hati terasa sakit sangat sangat ..awak.....kenapa awak salah pilih kawan?? saya sayang awak .....sayang awak sesangat ...... :'( awak banyak berubah ... saya sentiasa berdoa supaya awak kembali kepada saya ... tapi saya tak rasa awak nak dekat dengan saya lagi...tak mungkin kan sebab awak bahagia dengan cara hidup awak sekarang.... tak apa awak...saya doakan baik baik untuk awak eh ? terus peluk bantal,rindu nak peluk awak setiap kali masuk cuti penggal ...

akhirnyaa...tamat sudah alam persekolahan, saya tak tahu keadaan awak sekarang :'( tetiba saya tahu awak dah kawin .. saya suka sangat time tuuu  syukur laaa....tapi sedih sebab awak tak jemput saya pun kann ...:') tak apa lah asal kan awak bahagia ... I LOVE U ......

pada tahun ini akhirnya kita jumpa jugak, saya teramat gembira ..nah amik dua baldi air mata !!! yekee ...uuweee ...agak agak arrr ... *mata pandang atas ...-.- gurauuu jerrrr  tapi serius babe suka sangat jumpa kawan lama ...satu hari tak makan nasi !!! -.-

awak datang majlis perkahwinan saya kan...terima kasih awak sebab sudi datang ... saya rindu nak peluk awak time tuu tapi ....tapi....time tuu saya tengah make-up arrr... sedih nyaaaa ....awak nanti kita jumpa lagi eh? janji taw ...sayang awak ...awak sayang saya tak?? sayang saya tak ?? *tunjuk penumbuk berani awak cakap tak sayang saya penyek penyek awak sampai lumat taw .. hihihi ..

awak....tak tahu saya taip belog nie sambil sambil nangis auu...rindu sesangat kat awak ...awak rindu saya tak?? cakap laaa awak ... pipi penuh air mata dah  okey laaa awak saya dah penat sapu air mata nie.. tapi saya tak pernah penat berdoa semoga kita boleh jumpa lagi ....alangkah bahagia nya saya kalau awak baca belog saya nie ...*lap air mata lagi .... okey stop stop .....saya nak awak tahu saya sentiasa rindu awak taw ...

jumpa nanti awak ...saya sayang awak *berapa dah ulang ayat nie kan ...tak apa awak saya tak pernah jemu dengan ayat saya sayang awak ...:'(

No comments: