03 July 2015

Apa Menu Berbuka Puasa ?

Penulis : Princes Yuyue Masa : 3:35 PM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum ...

Lagi sejam nak balik, urrgghhh tak sabar sungguh ..!!! sejak dari pagi lagi duduk memikirkan nak masak apa hari nih, asyik fikir fikir macam macam lah keluar menu dari kotak fikiran yuyu ... exceli nak masak simple simple jea lagi pun berbuka puasa berdua laki bini aje, si husben tuh bukan makan macam macam asal ada ulam ada kuah cukup!!

Korang masak apa? masak ke beli dekat bazar jea, hikhik .. yuyu tak suka beli lauk pauk dah siap dekat bazar, kalau kuih muih atau air tuh boleh lagi ahh ..ntah kenapa tak sesuai dengan tekak masakan dekat bazar, kalau malas sangat nak masak goreng telur mata makan dengan kicap..sedap!! yummyumm

Hari nih rasa macam tak nak makan nasi, nak makan sup sup ..harrrr rasa macam nak makan yee mee sup jea, letak udang sotong ayam pastuh sayur bebanyak ..huaaaa dap dap !!!



Nasi ayam pun sedap jugak..tapi macam tak sempat jea nak perap ayam kalau pukul 5 baru sampai rumah ,hmmm :(


Apa menu korang? share laaa.. hehehee ..okay laa selamat berbuka puasa semua, babai

No comments: