14 April 2015

Sakitnyaaaa Di sini ..!!!

Penulis : Princes Yuyue Masa : 12:44 PM Comments : 2 Labels :
Assalamualaikum....

YaAllah sakitnya tuh di sini ..!! di sini ..!! rasa tak kuat untuk teruskan hari hari mendatang, kenapa aku rasa sakit sangat saat nih?? kenapa?? saat nih perlu kan bahu someone untuk aku mengadu dan menangis teresak esak tanpa henti selagi aku tak rasa puas .. tapi semua tuh hanya angan angan kerana aku sudah tidak miliki semua tuuu ..hanya aku ada suami dan adik aku yang memahami ..

Kenapa aku rasa pedih bila teringat kan ituuu..kenapa??kenapa?? jahat sangat kah aku sehingga tuduhan itu diberikan pada aku?? busuk sangat kah hati aku sehingga aku diperlakukan sebegitu rupa?? Aku sedih yang teramat bila aku diperlakukan tanpa aku rasa itu salah aku ..!!!! Betul kata dia "Diam lebih baik, jangan di ikut kan sangat kata hati...ingat Allah pasti akan tenang" ..

Mek...abah...dik... yuuuu perlukan kamu saat nih, yuu nak tatap muka kamu agar duka yang yuu rasa saat nih hilang seperti hilangnya debu debu yang beterbangan ..huuuuu... rasa sakit sangat sangat !!! Tak layak kah aku untuk rasa bahagia?? tak layak kah aku hidup lebih tenang ?? arrgghhhhh .....

Biarlah hati manusia susah kita nak kenalpasti, apa yang perlu kita lakukan think positif .. itu lebih baik ...yeaahhhh ... aku maaf kan dia apa yang aku rasa nih, mungkin dengan cara nih aku lebih tenang .. aku terlalu sensitif buat ketika nih, orang yang faham aku dia lebih mengerti .. dah lama air mata aku tak menitis, tapi hari nih air mata deras mengalir ..kenapa aku menangis??kenapa??

Begitu jahat aku .....ampunilah aku Ya Allah .. jauhi lah aku dari kejahatan, daripada aku memakan daging manusia sesama islam aku ..jauhi lahhhh .. mungkin ini dari kekhilafan aku sendiri...

2 comments:

ejulz said...

Memang kita x dpt lari dari masalah. Ada yang membuatkan kita down sgt.. Ejulz pun ada masanya akan rasa down sgt.. lebih2 lagi di tempat kerja.. tapi apa yg mampu kita lakukan hanya sentiasa POSITIF dalam meneruskan hidup. Dan tidak lupa berdoa padaNya..

ejulz said...

Jemput singgah sini k. tq "Kes Buli Budak Sekolah Lagi!!!"

"Hati Perempuan"

Jemput Join ek.. :) "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei"