15 May 2015

Terasa Denyutan Pertama Kalinya ..!

Penulis : Princes Yuyue Masa : 3:19 PM Comments : 1 Labels :
Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih bernafas dan dapat meneruskan hari hari mendatang dengan baik ..syukur kandungan dah masuk 20week, alhamdulillah..alhamdulillah terima kasih YaAllah memberi hamba mu nih merasa saat saat yang begitu INDAH .. anak mami amat amat memahami kan, saat mami berpuasa anak mami tak pernah meragam, pepagi anak mami bebaik jer tak minta bekfes pun tapi kalau tiba time mami tak puasa subuh subuh dah mula meragam minta bekfes kan ...hahahahaaa *nakal

Bertambah teruja bila yuyu mula merasakan denyutan pertama diperut ketika yuyu baring sambil tengok tv dengan husben beberapa hari lepas, memula tuh yuyu tersentap dan terkejut tetiba ada denyutan tuh sambil sambil gelak bagitahu husben "bie......baby tendang ke nih, geli laaa" hahahaa.. makin lama makin kerap berdenyut ... suka gila yuyu saat tuh .. rasa macam nak bagitahu semua orang orang kampung ..!!! *overr kemain, keh .. *_*

Ada sedikit info yuyu dapat dengan cik google ..

"Anda akan merasakan tendangan dan pergerakan tunggang terbalik bayi anda yang kian membesar. Ada masa-masanya, dia terlalu banyak bergerak sehinggakan anda tidak dapat tidur. Sepuluh minggu ke hadapan ini merupakan masa paling sibuk dan aktif bagi bayi anda, tetapi ini akan berkurangan apabila rahim menjadi terlalu sempit. "

1 comment:

Mila Hilas said...

hehe sm lah kite....sm2 merasai saat2 ni ye