23 November 2013

Angan angan

Penulis : Princes Yuyue Masa : 8:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum .....
                                            bila mood malas menguasai diri nie lah kejean nyaa......

Alaahaiiii lambat nya nak pukul lima,kalau tiba nya hari jumaat perasaan malas nak buat kerja amat amat lah kritikal kan ..biasalah ler esok kan cuti (korang jea yuyu kerja laa,sok sok)

Cepat kan masa berlalu,sekarang dah bulan november esok lusa dah minggu last kita dibulan nie kan.. lagi sebulan nak masuk tahun baru..tak sabar ler korang,hehehee...yuyu asik duduk hitung hari jea taw tapi kan semakin dekat bulan februari 2014 nak muncul semakin berdebar hati yuyu.. tak tahu kenapa,hati ini terasa sayu bila  pikir satu benda..hmm yuyu terpikir juga sudahkah yuyu sudah bersedia fizikal dan mental hendak menjadi seorang isteri kepada bakal suami yuyu nanti... 

tapi lagi sayu bila teringat muka mak abah yuyu..yuyu dah jalankan tanggungjawab dengan sempurna ker kepada mereka?? aduaiiii nak nangis laaa pulak :'(

ok ok...stop stop citer pasai sedih sedih nie ekk .. tutup kes

yuyu teringin sangat nak kahwin tema warna nie taw..
nie ahhh kat bawah nie ...sape tak kenal pasangan nie kan,tipu laaa kalau xkenal kan

YaAllah cantik nya warna hijau zamrud nie ...





yang nie pun cantik kan...comei sesangat Irine  ^_^


tinggal 2bulan lebih jea lagi yuyu nak jejak langkah seperti kawan kawan yuyu tuu,ooppss kawan laa sangat kan,diorang kenal yuyu pun tak..heee.. 
korang....yuyu belum beli lagi tudung untuk akad nikah,pening laa pegi kedai pun xada yang berkenan..
eleh poyo laa kau yuyu xada yang berkenan padahal ada jea yang berkenan tapi mahal kan kan ... hahahahaa (gelak besar)

yuyu nak tudung camni ....pleaseeee nak cari jugak 

tengok hijau nie lagi...iishhhh boleh merah mata tengok lama lama baju nih ...huhuhuhu

agak agak angan angan yuyu menjadi kenyataan ker tidak hah?? hanya yuyu saja yang dapat agak kan ..uuweee ..k ah korang penat ler nak mengadap pc nie lama lama ..
nanti next time yuyu update lagi yee ... tungguuuu 

bye...tQ sudi baca coretan yang xberapa nak power nih ..heee








No comments: