09 December 2014

Phytoscience Siapa Masih Ragu-Ragu??

Penulis : Unknown Masa : 11:28 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum...

Dulu... pernah jadi cerita hot pasal bisnes nih, halal ke tak halal .. exceli bisnes nih memang HALAL .. mean bukan sebab yuyu salah sorang bisnes partner tapi memang dah terbukti bisnes nih HALAL .!!! Alhamdulillah income yuyu dan semua team kami dalam bisnes nih meletupp dan memberangsangkan!!! tahniah Team AizuLynda *_*

BACA DAN FAHAMKAN :) 

Okay, nie ringkasan point dari blog someone
  • Produk MLM ini mestilah dibeli dengan tujuan yang sebenarnya.
  • Produk bukan EMAS atau PERAK.
  • Komisyen yang diberikan kepada ahli untuk setiap penjual dan ahli bawahannya mestilah jelas.
  • Keuntungan dan komisyen bukan berdasarkan "kepala" atau ahli yang ditaja.
  • Tidak diwajibkan bagi si ahli membuat belian sendiri dalam jumlah tertentu.
  • Setiap upline atau orang sebelah atas mestilah menaruh usaha atas jualan orang bawahannya.
  • Tidak menggunakan SKIM PIRAMID iaitu "siapa masuk dulu akan untung selamanya".
  • Mempersembahkan sistem komisyen dan bonus yang telus dan boleh difahami.
  • Menstruktur plan pemasaran diantara ahli dan orang bawahannya secara musyarakah

Dari hukum syarak biz ini adalah HALAL. Produk nie dibeli dengan tujuan yang jelas,  DSC nie baik untuk kesihatan luaran dan dalaman. 

DSC ini jugak bukan emas atau perak. Ia adalah sejenis supplement sesuai untuk semua peringkat umur. 

Komisyen yang kita dapat juga jelas dari mana datang nya, iaitu apabila ada seseorang yang join dibawah kita, kita akan dapat bonus penaja sebanyak RM100, upah pembelian DOUBLE STEMCELL yang downline kita beli.

Keuntungan yang kita dapat juga tak berdasarkan kepala atau ahli yang ditaja. dalam biz nie, ia berdasarkan nilai produk yang berjaya dijual. Ia perlu bagi membuktikan ianya perniagaan penjualan produk dan perkhidmatan, bukan MAINAN WANG (money game), MEANS, semakin ramai yang join under kita, beli produk, semakin banyak income yang kita boleh dapat, ATAS USAHA SENDIRI.

Tak wajib beli dalam jumlah tertentu. Dalam biz nie, syarat keahlian, hanya bayar RM270 untuk seumur hidup. Tiada syarat atau paksaan yang dikenakan kepada ahli untuk membuat pembelian. Nak beli pun boleh, taknak beli pun takpe.

Upline mesti taruh usaha atas jualan orang bawahannya. macam adakan perjumpaan ke, taklimat, etc. macam sekarang mudah, FACEBOOK. kita boleh add dan kenal downline kita. Guide juga diberikan kepada downline.

Tak guna sistem piramid. kalau tengok, carta je macam piramid. tapi biz nie totally tak guna prinsip dan sistem tersebut. Siapa usaha dia dapat. kalau kata kita downline, lagi aktif berbanding kita punya upline, inshaAllah income kita boleh lagi banyak berbanding dorang. ingat, biz nie bukan biz MLM yang mengkayakan orang atas. sapa usaha lebih, dia yang dapat lebih. tak kira upline ke downline.

Mempersembah sistem komisyen yang telus dan mudah difahami. Sponsor bonus, RM100 untuk setiap yang join bawah kita dan produk yang dijual.

Menstruktur marketing plan diantara ahli dan downline nya secara musyarakah iaitu perkongsian untung rugi based on modal masing-masing. Kalau downline tak boleh cari kaki, upline boleh tolong carikan.

.InshaAllah. income yang kita dapat tu, atas HASIL USAHA KITA SENDIRI. BUKAN UNTUNG ATAS ANGIN semata-mata.

.FOR THOSE YANG BERMINAT NAK TAHU DENGAN LEBIH LANJUT, DAN YANG NAK JOIN, CEPAT CEPAT PM/WHATSAPP YUYU DI 011.2130.6045 InshaAllah yuyu akan bantu anda! sama-ii usaha, sama sama berjaya ;)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers