25 April 2014

Drama Melayu Jiwang

Penulis : Unknown Masa : 1:00 AM Comments : 0 Labels :
Assalamualaikum .....

Syok betul hari nie hujan kannn, kalau dapat tidur memang syokk berplus plus arrr . namun apa kan daya diri ini terpaksa berada di kerusi opis yang betul betul syokk .. huahuahuaaa... korang nampak tak ayat hipokrit di situ .. ok! abaikan

korang follow tak drama akasia 'Aku Isterinya' pukul 7 malam ? best ke ? sejak dua tiga menjak nie tiba tiba yuyu terjebak dengan drama melayu pukul 7 malam tuh, rasa rasa dah lama tak amik tahu pasal cerita akasia last layan time drama Love You Mr.Arrogant kot, lepas tuh dah malas nak layan sebab ending cerita macam sama jea .. huh ! yang terlayan cerita Dia Isterinya tuu sebab asyik duk tengok incik hubby tersenyum senyum depan tv tuu, geli hati pulak yuyu tengok dia ..hihihihi ... nampak jea incik hubby camtu sebenarnya dalam hati ada taman oiii ...

ni hah novel nya ...dah baca ? yuyu tak baca lagi pegang pun tak pernah !! -..-




Sinopsis, Mya Arlissa terperangkap dengan permainan dunia yang kejam. Dia tercampak ke dunia yang kelam dan gelap tanpa kerelaan hatinya. Tangan yang disangka boleh memimpinnya ke arah yang lebih lurus, rupanya tidak berbeza seperti lelaki lain yang hidup berajakan nafsu. Dirinya tergadai kepada Mikail, lelaki tampan yang kaya-raya dan menjadi buruan ramai wanita.

Dua tahun menghamba diri di dalam penjara yang dibina oleh Mikail dengan bertemankan dosa, Mya mula mencari arah hidupnya. Kehadiran Adam yang kejam, Shamil yang menagih janji silam, Suzanne yang menyakitkan hati dan Datin Adiba yang sinis membuatkan hidup Mya semakin sempit. Sikap Mikail yang semakin aneh dari sehari ke sehari membuatkan Mya keliru. Dalam resah ada debar, dalam benci ada rindu, dalam marah ada tenang. Mikail mendera hati dan perasaannya.
Sampai kemuncaknya, Mya tekad. Dia mahu menoktahkan semua catatan noda dan dosa dalam diari hidupnya sebagai seorang perempuan simpanan, tapi bagaimana? Kaki ingin berlari menjauhi Mikail, tetapi hati mengikat janji secara sembunyi.
Mengapa membina harapan jika penghujungnya tidak seindah impian? Dan… cukupkah tempoh dua tahun untuk memastikan debaran di hati mereka melagukan rentak yang sama?


sweet kan diorang, comey jea Mya .. saya suka saya suka .. -,-


ngeee ... heh kenapa korang comey sangat hah?? lempang kang !!! -.-


isshh ...ohsem nyaa Adam tuh !! walaupun dia watak sampingan tapi yuyu suka tengok muka dia nampak macho jea .. ngeee .. aiishh rasa nak mitak couple jerr nga dia auu .. heee gatai kan ._.






alooo aloo comey nya baby nih... aiishh tengok baby nie rasa sangat sangat nak ada anak sendiri :')
-..- sabar yuyu akan ada, InsyaAllah ... 


byee korang ... !!! :)






No comments:

Daisypath Anniversary tickers